Hiina e-kaubanduse maastik on kirju ja areneb kiiresti, mistõttu võib Eesti ettevõtetele sealsel turul kanna kinnitamine näida keerulise ja ajakuluka ettevõtmisena.

- Gentlemen Marketing Agency
"Mõne aja eest räägiti Hiina elektroonilise kaubanduse turu potentsiaali ära kasutamisest WeChat poodide loomise või enda toodete domineerivatele platvormidele (Taobao, Alibaba TMall, JD.com) viimise kaudu. Viimastel aastatel on nende kõrvale tekkinud mitmeid erinevaid lahendusi nagu WeChati miniprogrammid, KOLid ja KOCid ning otseülekanded, mille kaudu on Hiina turg jõudsalt edasi liikunud oma teekonnal sotsiaalse e-kaubanduseni," ütles EASi Aasia keskuse projektijuht Johanna-Riinu Annuk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.