• 12.02.21, 10:53

Hiina turul võtab hoogu sotsiaalne e-kaubandus ja livestreaming

Hiina e-kaubanduse maastik on kirju ja areneb kiiresti, mistõttu võib Eesti ettevõtetele sealsel turul kanna kinnitamine näida keerulise ja ajakuluka ettevõtmisena.
Gentlemen Marketing Agency
  • Gentlemen Marketing Agency
"Mõne aja eest räägiti Hiina elektroonilise kaubanduse turu potentsiaali ära kasutamisest WeChat poodide loomise või enda toodete domineerivatele platvormidele (Taobao, Alibaba TMall, JD.com) viimise kaudu. Viimastel aastatel on nende kõrvale tekkinud mitmeid erinevaid lahendusi nagu WeChati miniprogrammid, KOLid ja KOCid ning otseülekanded, mille kaudu on Hiina turg jõudsalt edasi liikunud oma teekonnal sotsiaalse e-kaubanduseni," ütles EASi Aasia keskuse projektijuht Johanna-Riinu Annuk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele