Autor: Johanna-Riinu Annuk • 12. veebruar 2021

Hiina turul võtab hoogu sotsiaalne e-kaubandus ja livestreaming

Hiina e-kaubanduse maastik on kirju ja areneb kiiresti, mistõttu võib Eesti ettevõtetele sealsel turul kanna kinnitamine näida keerulise ja ajakuluka ettevõtmisena.

"Mõne aja eest räägiti Hiina elektroonilise kaubanduse turu potentsiaali ära kasutamisest WeChat poodide loomise või enda toodete domineerivatele platvormidele (Taobao, Alibaba TMall, JD.com) viimise kaudu. Viimastel aastatel on nende kõrvale tekkinud mitmeid erinevaid lahendusi nagu WeChati miniprogrammid, KOLid ja KOCid ning otseülekanded, mille kaudu on Hiina turg jõudsalt edasi liikunud oma teekonnal sotsiaalse e-kaubanduseni," ütles EASi Aasia keskuse projektijuht Johanna-Riinu Annuk.

Mis peitub sotsiaalne e-kaubanduse kontseptsiooni taga?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700