Sokisahtli omanikud Piret Ilver ja Maarja Kasar rääkisid, et nad on iga oma kliendile tänulikud ning klientidel on hea meel, kui neid märgatakse. Samuti rõhutavad nad, et naised on ettevõtluses iseseisvamad ning kui üks lahendus ei tööta, siis tasub uuesti proovida.

- Sokisahtli juhatuse liige Piret Ilver rääkis, et tänaseks on nad suuremast kriisist sokk soki haaval välja roninud.
- Foto: Andras Kralla
Kasari ja Ilveri jaoks on väga oluline märkida naiste osalemine ettevõtluses, sest kui naised on ettevõtluses on nad ka iseseisvamad. „Nii mõnestki meie naistöötajatest on välja kasvanud väikeettevõtjad, kellel on oma hobiäri,“ ütles Ilver. Samuti tunnustab ta EASi, kes teeb tänuväärset tööd ning ka Töötukassat, kes toetab koolitustega ettevõtte alustamiseks. Ilver rõhutas, et alati tuleb juurde rääkida ka ettevõtluses ebaõnnestumistest ning süstida motivatsiooni, et tasub uuesti proovida.
„Kui üks lahendus ei tööta, siis tasub proovida midagi muud,“ sõnas Ilver. Ta lisas, et nad on igale oma kliendile tänulikud. „Me tunneme enda kliente ning on hea meel, et nad on viimasel kahel keerulisel aastal veebist ostnud ning kindlasti tervitame neid ka poes, kui nad kauplusesse tulevad. Klientidel on hea meel, kui neid märgatakse.“ Ilver ütles, et need ongi need asjad, mis väikeettevõtjat motiveerib.
Partneritega on oluline pidevalt suhelda
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.