• 23.02.23, 10:28

DPD e-kaubanduse uuring: ligi 70% Eesti elanikest tellib kaupu e-poodidest

E-poodidest tellivate Eesti elanike hulk püsib mullusega võrreldes samal tasemel, kuid on madalam kui Euroopa keskmine, selgus logistikaettevõtte DPD poolt läbiviidud üleeuroopalises uuringus. Eestlaste seas on üha populaarsemad inimeselt-inimesele müügiplatvormid ja toidukaupade tellimine internetist.
DPD e-ostlemise uuringust selgus, et regulaarne e-ostleja tellib keskmiselt 3,7 pakki kuus
  • DPD e-ostlemise uuringust selgus, et regulaarne e-ostleja tellib keskmiselt 3,7 pakki kuus
  • Foto: Andras Kralla
„Eesti elanikud teevad üldiselt veebipoest tellimise otsuse hinna põhjal. Kõige populaarseima kategooriana troonivad jätkuvalt ilu- ja tervisetooted, millele järgnevad moekaubad. Aina levinum on ka toidukaupade internetist tellimine, “ sõnas DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele