• 23.02.23, 10:28

DPD e-kaubanduse uuring: ligi 70% Eesti elanikest tellib kaupu e-poodidest

E-poodidest tellivate Eesti elanike hulk püsib mullusega võrreldes samal tasemel, kuid on madalam kui Euroopa keskmine, selgus logistikaettevõtte DPD poolt läbiviidud üleeuroopalises uuringus. Eestlaste seas on üha populaarsemad inimeselt-inimesele müügiplatvormid ja toidukaupade tellimine internetist.
DPD e-ostlemise uuringust selgus, et regulaarne e-ostleja tellib keskmiselt 3,7 pakki kuus
  • DPD e-ostlemise uuringust selgus, et regulaarne e-ostleja tellib keskmiselt 3,7 pakki kuus
  • Foto: Andras Kralla
„Eesti elanikud teevad üldiselt veebipoest tellimise otsuse hinna põhjal. Kõige populaarseima kategooriana troonivad jätkuvalt ilu- ja tervisetooted, millele järgnevad moekaubad. Aina levinum on ka toidukaupade internetist tellimine, “ sõnas DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele