Autor: Maire Milder • 22. mai 2023

5 möödapääsmatut tegevust kliendikogemuse kujundamisel

Miks üks ettevõte peaks üldse loodava kliendikogemuse peale mõtlema, seda selgitas müügi- ja teeninduskeskkondade konsultant, koolitaja ning kliendikogemuse strateeg Maire Milder.
Maire Milder
Foto: Erakogu

Ettevõte saab äriliselt tulemuslik olla just läbi oma kliendi ehk tarbija. Nii on oluline mõelda, et mida reaalselt saab teha teenindaja suurepärase kliendikogemuse loomiseks ning kui oluline ja milline on organisatsiooni tugi aitamaks teenindajat.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757