Selgusid Eesti parima teenindusega kindlustusettevõtted
Uuringufirma Dive viis Eestis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Sellest selgus, et võrreldes 2022. aasta tulemustega on üleüldises klienditeeninduse tasemes näha langust 9,08 protsendi võrra.
Parima teenindustasemega kindlustus on ERGO kindlustus.
Foto: Ergo kindlustus
Eesti parima teenindustasemega kindlustuseks on ERGO kindlustus (94,09%), teisele kohale tuli Salva kindlustus (82,20%) ning kolmas koht kuulub IF Kindlustusele (81,37%).
Parim teenindus e-kanalites on Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.
Klienditeeninduse taset Eestis peetakse küll pigem heaks, aga viimased aastad on näidanud klientide rahulolu langust. Mida teha selleks, et klienditeenindus taas tõusuteele viia, selgitas Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.
Miks üks ettevõte peaks üldse loodava kliendikogemuse peale mõtlema, seda selgitas müügi- ja teeninduskeskkondade konsultant, koolitaja ning kliendikogemuse strateeg Maire Milder.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.