Lausa kaks kolmest Eesti e-ostlejast soetab asju nn teise ringi e-poodidest, enamus kasutajatest on keskmise või kõrgema sissetulekuga naised, selgus DPD e-kaubanduse uuringust.
“Veebiplatvormid ja rakendused, mis võimaldavad kasutuna seisvad asjad uuele ringile saata, on Eesti elanike seas üha populaarsemad,“ selgitas DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
Gemiuse Baltikumis läbiviidud e-kaubanduse uuringus selgus, et kõigi kolme riigi vastajaid motiveerib veebist ostlema nii võimalus sooritada oste igal sobival ajal kui ka traditsioonilistest poodidest soodsamad hinnad. Populaarseimad ostud kohalikes ja välismaistes veebipoodides on rõivad ja aksessuaarid. Kõige levinumad probleemid, millega vastajad silmitsi seisavad, on liiga pikk tarneaeg ja suutmatus leida vajalikku teavet.
Uute andmete alusel on Eesti veebiostjad kõigi Balti riikide seas kõige nõudlikumad, neil on kõige kõrgemad ootused tarneajale, saadavusele ja tooteinfole.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.