Lausa kaks kolmest Eesti e-ostlejast soetab asju nn teise ringi e-poodidest, enamus kasutajatest on keskmise või kõrgema sissetulekuga naised, selgus DPD e-kaubanduse uuringust.
“Veebiplatvormid ja rakendused, mis võimaldavad kasutuna seisvad asjad uuele ringile saata, on Eesti elanike seas üha populaarsemad,“ selgitas DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
Gemiuse Baltikumis läbiviidud e-kaubanduse uuringus selgus, et kõigi kolme riigi vastajaid motiveerib veebist ostlema nii võimalus sooritada oste igal sobival ajal kui ka traditsioonilistest poodidest soodsamad hinnad. Populaarseimad ostud kohalikes ja välismaistes veebipoodides on rõivad ja aksessuaarid. Kõige levinumad probleemid, millega vastajad silmitsi seisavad, on liiga pikk tarneaeg ja suutmatus leida vajalikku teavet.
Uute andmete alusel on Eesti veebiostjad kõigi Balti riikide seas kõige nõudlikumad, neil on kõige kõrgemad ootused tarneajale, saadavusele ja tooteinfole.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.