• 07.05.24, 11:35

Teise ringi e-kaubandus võtab võimust

Lausa kaks kolmest Eesti e-ostlejast soetab asju nn teise ringi e-poodidest, enamus kasutajatest on keskmise või kõrgema sissetulekuga naised, selgus DPD e-kaubanduse uuringust.
Teise ringi e-kaubandus võtab võimust
  • Foto: Andras Kralla
“Veebiplatvormid ja rakendused, mis võimaldavad kasutuna seisvad asjad uuele ringile saata, on Eesti elanike seas üha populaarsemad,“ selgitas DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.24, 14:06
E-ostlema meelitavad soodne hind ja see, et osta saab igal ajal
Gemiuse Baltikumis läbiviidud e-kaubanduse uuringus selgus, et kõigi kolme riigi vastajaid motiveerib veebist ostlema nii võimalus sooritada oste igal sobival ajal kui ka traditsioonilistest poodidest soodsamad hinnad. Populaarseimad ostud kohalikes ja välismaistes veebipoodides on rõivad ja aksessuaarid. Kõige levinumad probleemid, millega vastajad silmitsi seisavad, on liiga pikk tarneaeg ja suutmatus leida vajalikku teavet.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.04.24, 23:07
Uuringu andmetel on Eesti e-kaubanduse ostjad Baltikumi kõige nõudlikumad
Uute andmete alusel on Eesti veebiostjad kõigi Balti riikide seas kõige nõudlikumad, neil on kõige kõrgemad ootused tarneajale, saadavusele ja tooteinfole.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 09:15
Nixori kaardimakselahendus: PAX terminalid ja NixPAY tarkvara ühes ökosüsteemis
Makseterminal ei ole enam üksik funktsionaalne seade, vaid osa terviklahendusest, mis on kiiresti muutuvas kaubanduskeskkonnas ettevõtetele ühtaegu paindlik, töökindel ja tulevikukindel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele