IKEA teatas taas ulatuslikust hinnaalandusest, kuid vangerdas veidi kommunikatsiooniga
Kodusisustustoodete jaemüüja IKEA teatas taas, et langetab tublisti hindu, sealjuures muudeti aga algselt ajakirjandusele saadetud infot hinnaalanduse sisu kohta.
Kodusisustustoodete jaemüüja IKEA jätkab Eestis hindade langetamist. See on juba teine kord sel aastal, kui Rootsi mööblihiid oma toodete hindu alandab - viimati teatas IKEA hindade alandamisest veebruaris.
Mõne toote hind langeb 70% võrra, ahvatles IKEA ajakirjanikele saadetud esimeses pressiteates. Päev hiljem kommunikatsioon aga muutus.
Runikon Retail (IKEA) viimase nelja kvartali koondkäive moodustab kogu valdkonna koondkäibest 20%, kuid kvartali müügiandmetest nähtub, et IKEA käive kahanes eelmise aasta neljandas kvartalis 3%.
Riik lükkab ettevõtjatele “kaikaid kodaratesse”, ütles Diivaniparadiisi ainuomanik ja juht Ahti Ratasepp. Avameelses intervjuus selgusid mööbliäri tänased trendid ja tulevikuplaanid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.