IKEA teatas taas ulatuslikust hinnaalandusest, kuid vangerdas veidi kommunikatsiooniga
Kodusisustustoodete jaemüüja IKEA teatas taas, et langetab tublisti hindu, sealjuures muudeti aga algselt ajakirjandusele saadetud infot hinnaalanduse sisu kohta.
Kodusisustustoodete jaemüüja IKEA jätkab Eestis hindade langetamist. See on juba teine kord sel aastal, kui Rootsi mööblihiid oma toodete hindu alandab - viimati teatas IKEA hindade alandamisest veebruaris.
Mõne toote hind langeb 70% võrra, ahvatles IKEA ajakirjanikele saadetud esimeses pressiteates. Päev hiljem kommunikatsioon aga muutus.
Runikon Retail (IKEA) viimase nelja kvartali koondkäive moodustab kogu valdkonna koondkäibest 20%, kuid kvartali müügiandmetest nähtub, et IKEA käive kahanes eelmise aasta neljandas kvartalis 3%.
Riik lükkab ettevõtjatele “kaikaid kodaratesse”, ütles Diivaniparadiisi ainuomanik ja juht Ahti Ratasepp. Avameelses intervjuus selgusid mööbliäri tänased trendid ja tulevikuplaanid.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.