Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) korraldatud uuring näitab, et teistest Euroopa riikidest pärit noorte kõrval on ka Eestis 15-24 aastaste seas neid, kes eelistavad kanda võltsitud spordiriideid ning jälgida spordiüritusi ebaseaduslikke ülekannete vahendusel.
Spordivaldkonda kahjustab märkimisväärselt võltsitud spordikaup. Nii avastas ja konfiskeeris politsei operatsiooni Fake Star raames üle Euroopa 8 miljonit võltsitud luksus- ja sporditoodet, mis moodustavad rohkem kui poole kõigist mullu konfiskeeritud 14 miljonist võltsitud esemest. Võltsitud spordikaupade hulka kuulusid rõivad, jalatsid, etiketid ja nahktooted, mille hinnanguline jaemüügiväärtus oli 120 miljonit eurot. Operatsiooni käigus leiti 552 611 jalatsit, 1 140 343 spordirõivast ja 5 497 460 logodega võltsetiketti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.