Viis aastat tagasi toimetas esmakordselt Bolt Foodi platvormi vahendusel rohelise seljakotiga kuller kohale esimese tellimuse - topeltjuustuburgeri Tallinna McDonald’sist. Tänaseks on Bolt Food Eestis kokku 11 linnas, koostööd tehakse üle 1000 restoraniga ning kohale on toimetatud üle miljoni sarnase burgeri.

- Bolt Food tähistas viiendat sünnipäeva.
- Foto: Bolt Food
“Meil ei saaks tähistada Bolt Foodi viiendat aastapäeva ilma meie klientide, restoranide ja kulleriteta. Aastate jooksul on platvormi kaudu sissetulekut teeninud üle 25 000 kulleri, kellest üle 3000 on ka praegu aktiivsed. Oleme tänulikud kõikidele partneritele, kellega sellel teekonnal kokku oleme puutunud. See on tõesti koostöö meie kõigi vahel ja loodame, et ka järgmised aastad tulevad edukad,’’ lausus Bolt Food Eesti juht Jaagup Jalakas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Bolt Food laienes kolme uude linna, kõigis neis saavad kohalikud elanikud valida kümmekonna poe ja restorani vahel.
Konkurendid Bolt Market ja Wolt Market lõid jaekettide seminaril publiku pahviks vingete kogemustega poepidamisest, mõlemad näeksid aga lähitulevikus kasvuvõimalusi koostöös jaekaupmeestega.
Toidukaupade e-poe Bolt Marketi kasutajad on “Päästa mind” kategooria abil päästnud 80 tonni toitu, millest ligi 33 tonni päästsid just Eesti kliendid.
Bolt käivitab täna samal päeval paki kättetoimetamise teenuse Bolt Delivery. Kasutades Bolti rakendust on klientidel nüüd võimalik saata unustatud esemeid, kingitusi või väikepakke kiiresti. Kliendid pääsevad teenusele ligi, kui nad valivad sõidujagamisteenuse kategooriate hulgast "Delivery".
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.