• 13.02.25, 14:59

Sõbrapäev toob kaasa maiustuste, lillede ja intiimtoodete müügikasvu

Sõbrapäev on muutumas Eestis üha olulisemaks tähtpäevaks, mida tähistab ligikaudu 60% inimestest ning sel ajal on südamekujulised šokolaadid au sees.
Sõbrapäev toob kaasa maiustuste, lillede ja intiimtoodete müügikasvu
  • Foto: Unsplash
Prisma tellitud Norstati uuring näitab, et eriti aktiivselt tähistavad sõbrapäeva 20–39-aastased, kelle seas on rohkem keskmise ja kõrgema sissetulekuga inimesi. Kõige populaarsemad sõbrapäevakingitused vastajate seas on maiustused (58%) ja lilled (41%).

Seotud lood

TOP
  • 12.02.25, 10:59
Majutusasutuste TOP 86 | “Peale koroonakriisi oleks patt nuriseda”
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Uudised
  • 12.02.25, 09:35
Hinnasõda alaku? Selver tuli välja soodsama hinnaklassi toodete sarjaga
Selveri ja Delice'i kaupluste sortimenti lisandusid Skandinaavia white label kaubamärgi First Price tooted, mis on Eestis eksklusiivselt müügil vaid Selveri jaeketis.
Uudised
  • 11.02.25, 10:32
IKEA väikepood Pärnus avab peagi uksed, värbamisega on alustatud
IKEA alustas töötajate otsimist oma Baltikumi esimesse väikepoodi, mis avatakse sel suvel Pärnus. Tööd saavad vähemalt 25 inimest.
Uudised
  • 13.02.25, 10:26
Tatari tänava mini-Rimi taasavatakse
Loe, kui palju uuenduskuuri investeeriti!
Täna avab uksed uuenduskuuri läbi teinud Tatari mini-Rimi, mis asub aadressil Tatari 64. Renoveerimistööde investeeringu maht ulatus ligi 400 tuhande euroni ning kaupluse kogupindala on nüüd 934 ruutmeetrit.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele