• 28.03.25, 13:34

Eestlased kasutavad säästmiseks üha enam kuponge

Majanduslikult keerulised ajad on pannud eestlasi üha aktiivsemalt kasutama sooduskuponge. Möödunud aastal kasvas kupongide kasutamine võrreldes varasema aastaga 10%.
Eestlased kasutavad säästmiseks üha enam kuponge
  • Foto: Antoni Shkraba
Rimi turundusjuhi Marta Palmi sõnul on selgelt näha inimeste tarbimisharjumuste muutust. „Kui varem kasutasid kuponge pigem vanemaealised inimesed, aktiveerides need kaupluse klienditerminalis, siis nüüd otsivad üha rohkem ka nooremad tarbijad võimalusi ostelda nutikamalt ja soodsamalt, millele aitab kaasa mobiiliäpp,“ rääkis Palm.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.25, 15:11
Tarbijad eelistavad odavamat hinda isegi kvaliteedi arvelt
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 27.03.25, 16:14
Maxima seisab silmitsi arvukate hinnatõusutaotlustega
Aasta algusest on Maxima saanud 69 tarnijalt juba 84 hinnatõusu taotlust, mis hõlmavad sadu tooteid eri kategooriates. Hinnatõusud jäävad vahemikku paarist protsendist kuni 48 protsendini.
Uudised
  • 25.03.25, 10:36
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele