• 30.04.25, 12:12

Pakkide arvu kasv ei päästnud Omnivat nõrkadest tulemustest

Omniva kontsern avaldas täna oma 2025. aasta esimese kvartali majandustulemused, mis jäävad juhtkonna ootustele alla. Veetud pakkide arv ja müügitulu kasvasid küll märkimisväärselt, kuid posti ja perioodika kande kahjum ning oodatust kiiremini tõusvad tegevuskulud nõuavad edasise kahjumi vältimiseks kiireid muutuseid.
Pakiautomaat
  • Pakiautomaat
  • Foto: Omniva
2025. aasta esimeses kvartalis kasvas Omniva kontserni müügitulu möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 11%, ulatudes 35,5 miljoni euroni. Pakiteenused ja pakiveomahud suurenesid Balti riikides kokku 17%, mis peegeldab e-kaubanduse jätkuvat kasvu. Esimeses kvartalis tarnis Omniva Balti riikides ja rahvusvaheliselt kokku üle 11,6 miljoni paki.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.25, 11:39
Hoiatus kaupmeestele: tellitud või välja saadetud toodete hinnad võivad tarne jooksul muutuda
Eesti importivad ja eksportivad ettevõtted satuvad üha sagedamini olukordadesse, kus kauba hind võib tarneperioodi jooksul muutuda. Selliste riskide eest saavad väikse- ja keskmise suurusega ettevõtjad end kaitsta.
Uudised
  • 18.03.25, 14:08
Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Uudised
  • 19.03.25, 11:02
Eesti disainiettevõte: väiksemad välisturud võivad pakkuda rohkem müügivõimalusi
Viieteistkümnes erinevas keeles raamatuid ja teisi kinketooteid müüv Eesti disainiettevõte Seik soovitab välisturge sihtivatel Eesti ettevõtetel otsida oma kohta kõigepealt väiksemates riikides.
Uudised
  • 16.01.25, 11:19
DPD Eesti paneb esimese Balti riigina robotid pakke sorteerima
DPD Eesti käivitab Baltimaade esimese logistikaettevõttena oma sorteerimiskeskuses robotsorteerimise. Robotid kasvatavad nii efektiivsust, täpsust kui ka paindlikkust, võimaldades pakimahu tipuaegadel suureneva koormusega paremini toime tulla.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele