• 18.07.25, 12:00

Tele2 kliendibaas ja teenustulu teises kvartalis kasvasid

Tele2 Eesti kliendibaas kasvas teises kvartalis aastases võrdluses 3500 uue kliendi võrra ja lõpptarbija teenustulu enam kui 7% võrra. Ettevõtte sõnul aitas tulemustele efektiivsus ning fookus tööprotsesside lihtsustamisele ja teenuse kvaliteedi hoidmisele.
Ettevõtte lõpptarbija teenustulu kasvas enam kui 7%, ulatudes ligi 17 miljoni euroni.
  • Ettevõtte lõpptarbija teenustulu kasvas enam kui 7%, ulatudes ligi 17 miljoni euroni.
  • Foto: Veiko Tõkman
Tele2 keskendus teises kvartalis jätkuvalt tööprotsesside efektiivsemaks muutmisele. Tõhus tegutsemine võimaldas pakkuda turu kõige mõistlikumat hinda teenuse kvaliteedis järeleandmisi tegemata. Samuti kinnitas maikuu Kantar Emori uuring, et Tele2 on telekomidest jätkuvalt kõrgeima soovitusindeksiga. Tulemusena kasvatas ettevõte lepinguliste klientide baasi ligi 3500 uue liituja võrra ja seda nii era- kui ka ärikliendi mobiiliteenuste kasutajate seas.

Seotud lood

Saated
  • 14.07.25, 14:00
Coopi ja Tele2 kogemused: kuidas luua ühtne organisatsioonikultuur, mis päriselt töötab
Kuidas ehitada organisatsioonikultuuri, mis liidab eri generatsioone, ühendab kontorit ja eesliini ning loob võrdsed võimalused kõigile töötajatele? Saates "Teeninduse teejuht" jagavad kogemusi ja vaateid Coop Eesti personalidirektor Kerstin Jaani ning Tele2 personalijuht Helena Viiroja.
Saated
  • 16.06.25, 14:00
Kuidas teha ärikliendile õigesti lisamüüki?
Kliendi jaoks on probleemi lahendamine kõige tähtsam – see, kes vajalikku teenust osutab, on teisejärguline. See on vaid üks kasulikest mõtetest, mis kõlas saates “Teeninduse teejuht”, kus keskendutakse lisamüügile ja selle muutuvatele praktikatele.
Uudised
  • 27.05.25, 09:59
Mis paneb teenindaja silmad päriselt särama?
Tõeliselt hea teeninduse aluseks pole mitte motivatsiooniplakatid, vaid ehe hoolivus, õigesti suunatud sisemine mootor ja tähenduslikud lood, mis hoiavad organisatsioonikultuuri elus, rääkisid koolitaja Alar Ojastu ja Tele2 personalijuht Helena Viiroja Teeninduse aastakonverentsil.
Uudised
  • 05.05.25, 10:59
Alar Ojastu: teeninduse vitamiinideks on kolleegid ja juht
Parim teenindus tuleb meie seest, arvab konverentsi Teenindus 2025 podcastis Tele 2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja. Tema vestluskaaslane, Eesti teeninduskultuuri evolutsiooni eestvedaja ja koolitaja Alar Ojastu toob välja, et ettevõtte tasandil teab tema vaid kahte vitamiini, mis teenindustiimides ka päriselt töötavad ja inimestele jõudu annavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele