• 16.07.21, 09:31

Maris Nõgu: naeratav teeninduskogemus – mis see on ja kuidas selleni jõuda?

Ühiskond ei hinda ega väärtusta turismi- ja restoraniharidust piisavalt, ometi soovime kogeda naeratuse saatel meeldivat teeninduselamust, mõtiskleb Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu.
Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu
  • Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu
  • Foto: Erakogu
Kuuleme ikka ja jälle kurtmist, kuidas spetsialistid on sunnitud pidevalt ümber õppima ja taas uuega kohanema. Millist mõju avaldab katkematus tööringi rattas rähklemine turismi- ja restoraniettevõtlusele? Eelkõige aga kliendile, kes soovib ju endiselt väljas käia – nautida head-paremat ning kogeda seejuures naeratuse saatel teeninduselamust. Vahet pole, kas ta soovib kõike seda kolmapäeval kell 20 õhtusöögil, pühapäevalõunasel brunch’il või hoopis öisel klubikülastusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele