Ühiskond ei hinda ega väärtusta turismi- ja restoraniharidust piisavalt, ometi soovime kogeda naeratuse saatel meeldivat teeninduselamust, mõtiskleb Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu.

- Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu
- Foto: Erakogu
Kuuleme ikka ja jälle kurtmist, kuidas spetsialistid on sunnitud pidevalt ümber õppima ja taas uuega kohanema. Millist mõju avaldab katkematus tööringi rattas rähklemine turismi- ja restoraniettevõtlusele? Eelkõige aga kliendile, kes soovib ju endiselt väljas käia – nautida head-paremat ning kogeda seejuures naeratuse saatel teeninduselamust. Vahet pole, kas ta soovib kõike seda kolmapäeval kell 20 õhtusöögil, pühapäevalõunasel brunch’il või hoopis öisel klubikülastusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
25 aastat tagasi, 2000. aasta sügisel, avati Tallinnas kaks uut kauplust – Sikupilli ja Rocca al Mare Prisma. Need olid Eestis midagi täiesti teistsugust: suured, valgusküllased ja laiade riiulivahedega hüpermarketid, kus sai ühest kohast nii toidu kui ka tööstuskauba.