• 08.11.21, 13:08

Olulised sammud, millele pöörata tähelepanu e-äriga alustades

SEB pank viis sellel sügisel läbi uuringu, kust selgus, et 41% vastanutest on mõelnud lähima kolme aasta jooksul oma ettevõtte loomise peale. SEB ärijuht Karl Oskar Haak ja kliendihaldur Dmitri Matin korjasid kokku põhilised internetiäri alustavate ettevõtete murekohad, mida oma igapäevase nõustamise käigus näevad ja panid kokku teejuhi,
SEB panga töötajad panid kokku teejuhi e-äris alustajale.
  • SEB panga töötajad panid kokku teejuhi e-äris alustajale.
  • Foto: Andras Kralla
Enne e-poe loomisel tuleks selgeks teha, mis platvormile pood luua. Tuleks panna paika lühi- ja pikaajaline arenguplaan ning e-poe ehitusse investeeritava raha maht. Otsustada, kas antud e-pood on põhi äri või on tegu hobi korras loodud lehega. Juhul, kui tahetakse luua suurt, rahvusvahelise haardega e-poodi, siis tuleks kaaluda arendaja kaasamist, kes e-poe nullist ülesse ehitaks. Samas, kui tegu on väikesema e-poega, võiks kasutada mõnda platvormi, mis pakub juba valmis süsteeme. Enimlevinud kodumaised platvormide pakkujad on Voog ja Shoproller ning välismaalt WooCommerce, Mangento ja Prestashop.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele