• 08.11.21, 13:08

Olulised sammud, millele pöörata tähelepanu e-äriga alustades

SEB pank viis sellel sügisel läbi uuringu, kust selgus, et 41% vastanutest on mõelnud lähima kolme aasta jooksul oma ettevõtte loomise peale. SEB ärijuht Karl Oskar Haak ja kliendihaldur Dmitri Matin korjasid kokku põhilised internetiäri alustavate ettevõtete murekohad, mida oma igapäevase nõustamise käigus näevad ja panid kokku teejuhi,
SEB panga töötajad panid kokku teejuhi e-äris alustajale.
  • SEB panga töötajad panid kokku teejuhi e-äris alustajale.
  • Foto: Andras Kralla
Enne e-poe loomisel tuleks selgeks teha, mis platvormile pood luua. Tuleks panna paika lühi- ja pikaajaline arenguplaan ning e-poe ehitusse investeeritava raha maht. Otsustada, kas antud e-pood on põhi äri või on tegu hobi korras loodud lehega. Juhul, kui tahetakse luua suurt, rahvusvahelise haardega e-poodi, siis tuleks kaaluda arendaja kaasamist, kes e-poe nullist ülesse ehitaks. Samas, kui tegu on väikesema e-poega, võiks kasutada mõnda platvormi, mis pakub juba valmis süsteeme. Enimlevinud kodumaised platvormide pakkujad on Voog ja Shoproller ning välismaalt WooCommerce, Mangento ja Prestashop.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele