Autorid: Oskar Haak, Dmitri Matin • 8. november 2021
Olulised sammud, millele pöörata tähelepanu e-äriga alustades
SEB pank viis sellel sügisel läbi uuringu, kust selgus, et 41% vastanutest on mõelnud lähima kolme aasta jooksul oma ettevõtte loomise peale. SEB ärijuht Karl Oskar Haak ja kliendihaldur Dmitri Matin korjasid kokku põhilised internetiäri alustavate ettevõtete murekohad, mida oma igapäevase nõustamise käigus näevad ja panid kokku teejuhi,
SEB panga töötajad panid kokku teejuhi e-äris alustajale.
Foto: Andras Kralla
Enne e-poe loomisel tuleks selgeks teha, mis platvormile pood luua. Tuleks panna paika lühi- ja pikaajaline arenguplaan ning e-poe ehitusse investeeritava raha maht. Otsustada, kas antud e-pood on põhi äri või on tegu hobi korras loodud lehega. Juhul, kui tahetakse luua suurt, rahvusvahelise haardega e-poodi, siis tuleks kaaluda arendaja kaasamist, kes e-poe nullist ülesse ehitaks. Samas, kui tegu on väikesema e-poega, võiks kasutada mõnda platvormi, mis pakub juba valmis süsteeme. Enimlevinud kodumaised platvormide pakkujad on Voog ja Shoproller ning välismaalt WooCommerce, Mangento ja Prestashop.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.