Saates “Teeninduse teejuht” vaatame lähemalt otsa, mis on vastutustundlik ja vajaduspõhine müük, tuues esile, kuidas need põhimõtted aitavad pakkuda klientidele tõeliselt väärtuslikke lahendusi ja kasvatada lojaalsust.

- Apotheka apteegiteenuse innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman ja Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Stuudios jagavad enda kogemusi Tele2 Eesti müügitreener Veiko Reimand ja Apotheka apteegiteenuste innovatsiooni projektijuht Jaanika Jaarman. Saatekülalised võtavad pulkadeks lahti, mis asi on üldse vastutustundlik ja vajaduspõhine müük.
Lisaks arutletakse selle üle, kuidas ettevõtted koolitavad oma töötajaid parema kliendikogemuse nimel ning milliseid väljakutseid toob kaasa kliendi ootuste ja vajaduste tasakaalustamine. Olulise tähelepanuna tõdetakse, et tänapäeva kliendid ootavad teenindajatelt rohkem – olgu selleks personaalsus, usaldusväärne nõu või jätkusuutlikkust rõhutavad lahendused.
“Kui soovitame kliendile ausalt ja siiralt, mida ta vajab, kasvab ka meie enda usaldusväärsus,” ütles Reimand.
Saadet juhib teemaveebi kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Kliendid ootavad teenindajatelt varasemast rohkem usaldust ja personaalsust
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis läbi viidud teenindussektori töötajate küsitluse kohaselt puutuvad pooled küsitletud müügimeestest, ettekandjatest ja teistest teenusepakkujatest igapäevaselt kokku erinevat tüüpi klientide ahistamisega.
Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
Uuringufirma Dive poolt läbi viidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad toidukaupluste ketid.
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.