Capfield OÜ avas täna uuenenud Lasnamäe Prisma keskuse, mis sai uue kaasaegse välisilme ning kuhu lisandus 5600 m2 üldpinda.
Coop Eesti langetas 3600 toote hinda
2017. aastal tegeles Coop süsteemselt hindade korrigeerimisega, mille tulemusel vähenesid aasta jooksul 3600 toote hinnad. Seeläbi säästsid Coopi kliendid kokku ligi 5 miljonit eurot.
Maxima soovib avada kuni kümme 200 ruutmeetri suurust ekspresskauplust, mis asuvad elurajoonides. Lisaks plaanitakse kauplustes testida elektroonilisi hinnasilte ning suurendada iseteeninduskassade hulka.
Lidl käivitas tavapoodide vastase kampaania
Lidl käivitas Ameerikas tavapoodide vastase kampaania, kus ütleb tarbijatele „Ära lase neil raisata oma raha.“
Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost ja Soome legendaarne kaubandusettevõte Hobby Hall ühinesid. Rahvusvahelise ühendettevõtte käive ületab 80 miljonit eurot, töötajate arv on 225 ning valikus on üle 330 000 toote.
Lidl, korvpall ja muinasjutuprintsess
Neli suuremat kaubandusketti Eesti turul juba teevad ettevalmistusi Lidli saabumiseks, et olla aastal 2020 efektiivsemad ja paremad, kirjutab Maxima Eesti tegevjuht Vygintas Šapokas.