Autor: Kaubandus.ee • 12. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitseamet: kampaaniad mõjuvad paremini kui hoiatavad sildid

Tarbijakaitseameti tegevjuht Helle Aruniit ütles reklaamiseaduse uuendusi kommenteerides, et kampaaniad, mis kutsuvad üles tervislikult ja targalt tarbima, mõjuksid paremini kui hoiatavad sildid.

Aruniidu sõnul jõuaksid kampaaniad paremini kohale kui hoiatavad sildid. „Silt „Tarbi targalt“ oleks parem kui hoiatus. Hoiatama peaks ainult positiivselt, mitte rängalt nagu tubakal,“ märkis ta.

„Alkohol otsekohe ei peaks olema sildistatud. Alkoholiga on nii ja naa, et kuhu hoiatavat silti panna,“ vastas Aruniit aripaev.ee päevaküsimusele „Millistele toote reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi?“ ning lisas, et kui infot on liiga palju, siis seda ei märgata.

Täna riigikogu kolmandal lugemisel olev reklaamiseaduse eelnõu näeb võrreldes kehtiva reklaamiseadusega ette karmimad nõuded alkoholireklaamile. Nii näiteks peab alkoholi reklaam pärast kõnealuse eelnõu jõustumist sisaldama hoiatavat teksti: „Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist.”

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700