“Meie heategevusliku jõulukampaania mõju osutus oodatust kordades suuremaks,” ütles Solarise turundusjuht Georgi Viies, viidates linnavalitsuse hiljutisele otsusele renoveerida käesoleval aastal kõigi Tallinna lasteaedade mänguväljakud. Kuna lasteaedade mänguväljakute probleem saab nüüd lahendatud, suunatakse Viiese kinnitusel Solarise kampaaniaga kogutud raha hoopis mõne Tallinna avaliku mänguväljaku renoveerimiseks. “Konkreetse mänguväljaku loodame koos linnaga välja valida jaanuari lõpuks ja seni on 1-eurosed heategevusšokolaadid veel ka paljudes Solarise kauplustes müügil,” julgustas Viies külastajaid heategevusaktsioonis veel viimasel hetkel kaasa lööma.
Heategevuskampaania patrooni Lenna Kuurmaa sõnul oli tuhandete inimeste ühine pingutus laste heaolu nimel ülimalt südantsoojendav. “Loodetavasti toovad tänavu valmivad uued mänguväljakud laste nägudele suured naeratused,” lisas Kuurmaa, kes annab UNICEFile heategevustšeki üle laupäeval kell 13 Solarise aatriumis, kui selgitatakse ka kampaania peaauhinnaks olnud sõiduauto Renault Clio õnnelik võitja.
Veidi enam kui kolm aastat tagasi avatud Solaris Keskus on üks Tallinna populaarsemaid kaubandus- ja meelelahutuskeskuseid, mida külastab päevas ligikaudu 25 000 inimest. Keskuses asuvad Nokia Kontserdimaja, Solaris kino, südalinna suurim toidupood, üle kolmekümne kaupluse ja kümmekond kohvikut-restorani.