Läinud nädalal toimunud Eesti E-kaubanduse Liidu ja Eesti Kaupmeeste Liidu kohtumisel tõdeti, et paljuski tegeldakse sarnaste teemadega ning tarvilik on koostööd tihendada.
Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Marika Merilai nimetas kohtumise kokkukutsumise põhjusena tõsiasja, et e-kaubandus on läbi põimunud nn tavakaubandusega ja vastupidi. „Meie kahe alaliidu näol pole tegu konkurentidega vaid loomulike koostööpartneritega- sellises situatsioonis on oluline liitude lähenemine,“ nentis Merilai.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Merle Kangur kinnitas sama, tõdedes, et üha enam traditsionaalseid kaupmehi laieneb e-maastikule ning ka vastupidi. „Erinevaid kaupmehi ühendavate liitude koostöö on loomulik ning ratsionaalne,“ sõnas Kangur.
Liidujuhtide sõnul on nn tavakaubanduse ja e-kaubanduse lähendamise põhjuseks tõsiasi, et tegelikkuses on tegemist sama valdkonna erinevate vormidega – e-poe olemasolu täiendab füüsilist kauplust ning vastupidi. Näiteks soovivad paljud inimesed kaupa kätte saada kauplusest, kuid oste sooritada kellaajast ja asukohast sõltumata.
Alaliitude kohtumisel seati paika mitmeid lähiaja konkreetseid plaane - eelkõige nähakse kokkupuutepunkte liikmetevahelises infovahetuses, ühiste koolituste ja ürituste korraldamises ning statistika kogumises.
Eesti Kaupmeeste Liit on vabatahtlikkuse alusel ühinenud Eesti Vabariigis tegutsevate jae-ja hulgikaubandusettevõtete ühendus. Kaupmeeste Liit on tegutsenud alates 1996 ja asutatud eesmärgiga esindada ja kaitsta liidu liikmete huve seadusloome protsessis, ettevõtluse arendamisel ja hea kaubandustava juurutamisel.
Eesti E-kaubanduse Liit on loodud 2008 eesmärgiga olla e-kaubanduse alane kompetentsikeskus, kes jagab e-kaubanduse alast teavet nii ettevõtjatele, tarbijatele kui avalikule sektorile. Eesti E-kaubanduse Liit väljastab e-poodidele kvaliteedimärgist Turvaline Ostukoht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!