Sportlandi rajajad Anti Kalle ja Are Altraja ostavad kaubamärgi Nike maaletooja AS Jalajälg.
Suurbritannia juhtiva spordikaupade müüja SportsDirect enamusosalusega Sportland International Group (SIG) müüb Anti Kalle ja Are Altraja valdusettevõttele H&F Sports 100% AS Jalajälg aktsiatest, teatas ettevõte.
Tehingu jõustumiseks sõlmisid SIG ning H&F Sports 08.11.2013 aktsiate müügilepingu. Tehing saab teoks peale Konkurentsiameti käest vastava loa saamist.
Jalajälg turustab alates 1997. aastast vaid Nike kaubamärgi tooteid, olles ühtlasi Nike kaubamärgi toodete ametlik esindaja Baltikumis. Jalajälg teenis eelmisel aastal 16,9 mln eurose käibe juures 1,2 mln eurot ärikasumit. Näitajad paranesid aastaga vastavalt 4 ja 7 protsendi võrra. Ettevõte andis mullu tööd 35 inimesele.
Sportland International Groupi käive kasvas möödunud aastal ca 17% võrra 61 miljoni euroni. Ettevõtte puhaskasum moodustas 762 000 eurot.
Altraja ja Kalle müüsid tänavu kevadel enamuse Sportlandist Suurbritannia juhtivale spordikaupade müüja SportsDirect.
Seotud lood
Sportlandi rajaja Are Altraja ei soovinud kommenteerida, miks nad otsustasid äripartneriga osta tagasi kaubamärgi Nike maaletooja ASi Jalajälg.
Suurbritannia juhtiv spordikaupade müüja Sports Direct teatas täna kokkuleppe sõlmimisest 60% enamusosaluse omandamiseks Sportland International Groupis.
Sportland International Group (SIG) konsolideeritud müügikäive kasvas 2012. aastal 14 protsendi võrra, moodustades 61 miljonit eurot. Ettevõtte oli mullu kasumis.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.