2. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas rabeleda teenindussektoris välja allakäiguspiraalist?

koolitaja Kaido Pajumaa
Teenindaja ja ka firma, kus ta töötab, satub allakäiguspiraali, kui tema palk on seotud vaid boonustega, siis ta keskendub vaid mõttele, kuidas rohkem teenida. Kui ettevõte pakub teenindajale normaalset põhipalka, siis saab teenindaja keskenduda muudele motivaatoritele ja klient kohe märkab seda, rääkis videointervjuus Kaido Pajumaa.

Pajumaa rääkis, et motivatsioonist saab rääkida kahte pidi. „Ühtepidi mõtleb inimene, et mis ta selle eest saab ning teist tüüpi motivatsioon tekib sellest, et kui palju ta naudib seda, mida ta teeb,“ selgitas ta. Lisades, et mida enam keskenduvad inimesed sellele, et mida ma saan, seda vähem jääb tal tähelepanu sellele, mida ta teeb.

Vaata videointervjuust, mida koolitaja Kaido Pajumaa räägib motivatsioonist, kuidas muuta teenindajate mõtteviisi ning mis on kõige suurem probleem kaubanduses teeninduse valdkonnas?

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757