Möödunud aasta majandustulemuste põhjal oli Eesti edukaim jaekaupleja Circle K Eesti. Ettevõtte peadirektori Kai Realo sõnul tuleb nende käive kütusest ja kasum kabanossist.
Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel küsis Äripäeva jaekaubanduse TOPi võitjalt Circle K Eesti peadirektorilt Kai Realolt auhinda üle andes, mis oli nende edu võti eelmisel aastal. Realo sõnul ehitasid nad eelmisel aastal kolm uut jaama ning laienemine aitas neil kasvada. "Kui küsida, kust tuleb kasum ja käive, siis käive tuleb kütusest ja kasum kabanossist."
Jaekaubanduse TOPi teisele kohale jõudnud Auto 100 suurklientide müügijuht Uno Saariste ütles, et neile on edu toonud ikkagi Škoda, mitte luksusautod, mida nad müüvad.
Harju Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Jaan Marjundi on seisukohal, et käibemaksu numbri võiks üle vaadata kõikides valdkondades.
- Ülo Saariste, Kai Realo, Jaan Marjundi Foto: Raul Mee
Äripäeva jaekaubanduse TOP 2019
1. Circle K Eesti AS
2. Auto 100 AS
3. Harju Tarbijate Ühistu TuÜ
4. Rademar OÜ
5. Jalajälg
Kaubanduse TOP erileht ilmub Äripäeva lehe vahel 3. oktoober.
Kogu Jaekaubanduse TOPi edetabeliga on võimalik tutvuda
SIIN.Seotud lood
Möödunud aasta tulemuste põhjal oli Eesti edukaim jaekaupleja Circle K. Ettevõtte juhi Kai Realo sõnul sõltub nende käive suuresti kütusehinnast maailmaturul, mistõttu ei mõõda nad edu käibenumbri, vaid hoopis müüdud kütuseliitrite põhjal.
Hulgikaubanduse TOPi võitja kasvatas ettevõtte müügitulu üle kahe korra ning kasumit üle nelja korra. Tippu jõudis enim ettevõtteid, kes tegelevad metallide ja metallimaakide, mootorkütuste, puidu ja puidu esmatoodete ning teravilja, töötlemata tubaka, seemnete ja loomasööda hulgimüügiga.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.