• 18.01.21, 15:56

Toidukohtadele on piirangute ajal toeks klientide teadlikkus

Eesti Peakokkade Ühenduse tegevjuhi Helen Vihtoli sõnul on toitlustusettevõtted kriisi ajal ellujäämiseks juba kõikvõimaliku teinud. Söögikohtade sulgemise vältimiseks saavad hea toidu hindajad, kes panustavad viiruse tõkestamisse, ka ise panustada.
Tallinna vanalinnas asuv restoran Cru on koroonaviiruse pandeemia tõttu ajutiselt suletud.
  • Tallinna vanalinnas asuv restoran Cru on koroonaviiruse pandeemia tõttu ajutiselt suletud.
  • Foto: Raul Mee
Alates 18. jaanuarist leevendati Ida-Virumaal ja Tallinnas toitlustusettevõtetes viibimise keeldu. Restoranide ja kohvikute ning muude toitlustusasutuste ruumid võivad ajavahemikul 06:00-19:00 olla klientide jaoks kohapealseks ajaviitmiseks avatud.
Arvestada tuleb kuni 25 %-se ruumi täitumuse nõudega, ehk kliendid peavad söögikohas viibima hajutatult, ruumis liikudes tuleb arvestada 2+2 reeglit, mis ei laiene perekondadele. Toidu kaasamüügi ajale piiranguid ei ole.
Uurisime Eesti Peakokkade Ühenduse tegevjuhilt Helen Vihtolilt, mida eelnimetaud piirangu leevendamine toitlustusettevõtete jaoks tähendab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele