Autor: Katre Liiberg • 14. aprill 2021
Ainult tellijatele

Katre Liiberg: klienditeeninduse tõeline kvaliteet ilmneb siis, kui midagi on valesti

Selleks, et kliendi ja ettevõtte vahel jääks kestma jätkusuutlik suhe, on oluline kuulata kliendi häält ning tegeleda võimalike probleemidega proaktiivselt, kirjutab Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

Katre Liiberg
Autor: Jake Farra

Ilmselt on igaüks meist vähemalt kord elus kogenud mure korral üksi jäämise tunnet. Lisaks võib tunduda, et probleemi ilmnemisel ei ole lahenduse ning küsimustele vastuste otsija mitte teenusepakkuja või kauba müüja vaid pigem klient ise. Loodan, et tänasel päeval on sellised olukorrad pigem erandid kui reeglid, kuna kaubanduse globaliseerumise valguses on kliendil valikut pigem rohkem kui vähem. Samas on kohaliku teenindustoe olemasolu tähtsus võrdelises seoses teenuse või ostetud kauba olulisusega kliendi elus.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700