Selleks, et kliendi ja ettevõtte vahel jääks kestma jätkusuutlik suhe, on oluline kuulata kliendi häält ning tegeleda võimalike probleemidega proaktiivselt, kirjutab Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg.

- Katre Liiberg
- Foto: Jake Farra
Ilmselt on igaüks meist vähemalt kord elus kogenud mure korral üksi jäämise tunnet. Lisaks võib tunduda, et probleemi ilmnemisel ei ole lahenduse ning küsimustele vastuste otsija mitte teenusepakkuja või kauba müüja vaid pigem klient ise. Loodan, et tänasel päeval on sellised olukorrad pigem erandid kui reeglid, kuna kaubanduse globaliseerumise valguses on kliendil valikut pigem rohkem kui vähem. Samas on kohaliku teenindustoe olemasolu tähtsus võrdelises seoses teenuse või ostetud kauba olulisusega kliendi elus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.