Autor: Kaubandus.ee • 3. mai 2022

7 nippi, kuidas majanduse jahenedes mitte kaotada müügimahte

Värske majandusprognoosi järgi ootab Eesti majandust tänavu ees kerge jahenemine. Hinnad jätkavad kasvamist, mis võib kaasa tuua reaalsissetulekute ja tarbimise vähenemise. Kuidas raskenevates oludes müügimahtusid mitte kaotada, räägib kliendihaldusplatvormi Salesforce partneri LeverUP äriarendusjuht Märt Jõesaar.
Foto: Maciej Pienczewski on Unsplash

“Müügitöö on raske ka kõige paremates tingimustes - kui majandus kasvab, on konkurents tihe ja kui majandus langeb on ostujõud väike,” ütleb Jõesaar. Ta lisab, et olukorras, kus kõik on mures tulude vähenemise pärast, tuleb müügijuhtidel tõsta oma meeskonna tõhusust, juhtida riske ja mis kõige tähtsam, suurendada tulusid. Nad peavad halastamatult pivoteerima ning ootus on, et nad suudaks vähemaga tuua paremaid tulemusi. “Eks säärane kitsikus on progressi vedav jõud.”

Jõesaar pakub välja seitse mõtet väljakutse lahendamiseks:

Keskenduge mõne asja hästi tegemisele

Müük seisneb selles, et räägime õigele inimesele õigel ajal õiget lugu. Keskkonnas "tehke vähemaga rohkem" peavad müügimeeskonnad keskenduma parimatele toodetele/teenustele, turgudele ja kontodele. See prioriteetide seadmine nõuab andmepõhist lähenemist. Hea kui kasutusel olev kliendihaldustarkvara võimaldab sellist analüütikat. See tööriist peaks sisaldama andmeid ja teadmisi turunduse, müügi ja teeninduse kohta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700