• 03.05.22, 09:05

7 nippi, kuidas majanduse jahenedes mitte kaotada müügimahte

Värske majandusprognoosi järgi ootab Eesti majandust tänavu ees kerge jahenemine. Hinnad jätkavad kasvamist, mis võib kaasa tuua reaalsissetulekute ja tarbimise vähenemise. Kuidas raskenevates oludes müügimahtusid mitte kaotada, räägib kliendihaldusplatvormi Salesforce partneri LeverUP äriarendusjuht Märt Jõesaar.
7 nippi, kuidas majanduse jahenedes mitte kaotada müügimahte
  • Foto: Maciej Pienczewski on Unsplash
“Müügitöö on raske ka kõige paremates tingimustes - kui majandus kasvab, on konkurents tihe ja kui majandus langeb on ostujõud väike,” ütleb Jõesaar. Ta lisab, et olukorras, kus kõik on mures tulude vähenemise pärast, tuleb müügijuhtidel tõsta oma meeskonna tõhusust, juhtida riske ja mis kõige tähtsam, suurendada tulusid. Nad peavad halastamatult pivoteerima ning ootus on, et nad suudaks vähemaga tuua paremaid tulemusi. “Eks säärane kitsikus on progressi vedav jõud.”
Jõesaar pakub välja seitse mõtet väljakutse lahendamiseks:

Keskenduge mõne asja hästi tegemisele

Müük seisneb selles, et räägime õigele inimesele õigel ajal õiget lugu. Keskkonnas "tehke vähemaga rohkem" peavad müügimeeskonnad keskenduma parimatele toodetele/teenustele, turgudele ja kontodele. See prioriteetide seadmine nõuab andmepõhist lähenemist. Hea kui kasutusel olev kliendihaldustarkvara võimaldab sellist analüütikat. See tööriist peaks sisaldama andmeid ja teadmisi turunduse, müügi ja teeninduse kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele