• 23.09.22, 09:42

Kaupmees: toidupoodide hinnavahe on kärisenud pea kolmandikuni

A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul näitavad hinnauuringud, et kallima otsa toidupoed tõstsid hüppeliselt juurdehindlust ning hinnavahe odavamatega on kärisenud 30 protsendini.
Tarmo Lauringu sõnul on kallimad poed juurdehindlust tõstnud, aga odavamad hoiavad hambad ristis marginaali endisel tasemel.
  • Tarmo Lauringu sõnul on kallimad poed juurdehindlust tõstnud, aga odavamad hoiavad hambad ristis marginaali endisel tasemel.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Tarmo Lauringu sõnul on kallimad poed juurdehindlust tõstnud, aga odavamad hoiavad hambad ristis marginaali endisel tasemel. „Viimaste kuude ostukorvide võrdlused näitavad, et hinnavahe on kärisenud 30 protsendini ja sellist erinevust ei saa põhjendada ühegi tootja hinnatõusuga. Üks pood paneb lihtsalt teisest kaks korda suurema kasumimarginaali vahele ja nii suur pole see erinevus varem olnudki,“ ütles Lauring.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele