• 26.10.22, 16:40

Suurim oht kaubandusele aastaks 2030 on see, kui Eesti muutub järjest kolkamaks

Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul tuleks Eestis tõsiselt hakata tegelema selle probleemiga, kuidas me saaksime siia tuua jõukaid tarbijaid, kes meie kaubandust toidaksid.
Vasakult vestlusringi moderaator Risto Vahimets, Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits, Tradehouse'i äriarendusjuht Miko Tasa ja Sanitexi juht Eigo Siimu
  • Vasakult vestlusringi moderaator Risto Vahimets, Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits, Tradehouse'i äriarendusjuht Miko Tasa ja Sanitexi juht Eigo Siimu
  • Foto: Raul Mee
Guido Pärnits rääkis sel aastal toimunud Kaubanduse Aastakongressil 2022 kõigepealt sellest, et aastal 2023 ei muutu kaubanduses suures mastaabis midagi. “Eks need muutused tulevad vaikselt ja mingid asjaolud ka pidurdavad neid, näiteks nagu sõda või covid, ja samas need ka võimendavad muutusi,” ütles ta. Tuues välja, et võib olla muutub inimese roll kaubanduses väiksemaks, näiteks nii lihtsa asja läbiviimisel nagu seda on kauba eest maksmine. Iseteeninduskassad on kauplustes järjest rohkem kasutusel, kuigi alati ka siis on üks inimene kassade juures, kes vajadusel aitab. “Kuna meil on ka tööjõupuudus, siis selliste alternatiivide leidmine ongi mõistlik,” rääkis Pärnits. Samuti usub ta, et varsti ei pea inimene ise enam maksmiseks ühtegi lisaliigutust tegema, vaid saab ka lihtsalt poest välja jalutades oma ostud tasutud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele