Autor: Heli Künnapas • 28. aprill 2023

Uuring: Lidl on napsanud terves Baltikumis tuntavalt osa Maxima klientidest

Uuringu järgi on klientide lojaalsus suurimatele jaekettidele osas muutumas. Baltikumis on suurima muudatuse kaasa toonud Lidli poeketi laienemine, kuhu suundus ka arvestatav osa Maxima kliente.
Lidli poodidesse leidis tee arvestatav osa Maxima kliente.
Foto: Liis Treimann

Uuringufirma NIQ jagas Leedu ajalehega „Verslo žinios“ esimest korda "Category Fundamentals 2023" uuringu andmeid. See põhineb Balti riikide elanikkonna küsitlusel, kus vastajatelt küsiti, kus nad viimati ostlesid. Leedus, Lätis ja Eestis küsitleti 3000 inimest vanuses 18-64 aaastat. Uuring viidi läbi 2022. ja 2021. aasta oktoobris.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757