• 28.04.23, 09:32

Uuring: Lidl on napsanud terves Baltikumis tuntavalt osa Maxima klientidest

Uuringu järgi on klientide lojaalsus suurimatele jaekettidele osas muutumas. Baltikumis on suurima muudatuse kaasa toonud Lidli poeketi laienemine, kuhu suundus ka arvestatav osa Maxima kliente.
Lidli poodidesse leidis tee arvestatav osa Maxima kliente.
  • Lidli poodidesse leidis tee arvestatav osa Maxima kliente.
  • Foto: Liis Treimann
Uuringufirma NIQ jagas Leedu ajalehega „Verslo žinios“ esimest korda "Category Fundamentals 2023" uuringu andmeid. See põhineb Balti riikide elanikkonna küsitlusel, kus vastajatelt küsiti, kus nad viimati ostlesid. Leedus, Lätis ja Eestis küsitleti 3000 inimest vanuses 18-64 aaastat. Uuring viidi läbi 2022. ja 2021. aasta oktoobris.

Seotud lood

Uudised
  • 02.03.23, 11:25
Lidli esimene aasta Eesti turul: saavutati märkimisväärse turupositsiooni
Möödunud aasta 3. märtsil avas Lidl oma uksed Eestis. Tänaseks on Lidlil Eestis 11 kauplust, millest 6 asuvad Tallinnas, 2 Tartus ning 1 Pärnus, Narvas ja Jõhvis ning ettevõte on loonud Eestis ligi 800 uut töökoha.
Saated
  • 21.02.23, 11:19
Lidl haaras eelmisel aastal kõvasti turuosa
Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Uudised
  • 04.04.23, 13:43
Eesti inimesed hindavad mitmeid jaekaubanduskette sotsiaalselt ja keskkonnalaselt kestlikeks
Eesti inimesed peavad sotsiaalselt ja keskkonnaalaselt kõige jätkusuutlikumaks brändiks Kalevit, järgnevad Rimi ja Coop, johtub Euroopa suurimast brändidele keskendunud kestlikkuse uuringust (Sustainable Brand Index). Esikümnesse jõudis sektorite lõikes kõige enam toidutootjaid ja jaekaubandusettevõtteid.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele