8. veeebruaril Tallinnas JAIKis toimunud E-kaubanduse Liidu ja Delfi korraldatud pidulikul uusaastagalal pärjati Eesti rahva poolt kõige palavamalt armastatud e-poed - aasta lemmiku tiitli noppis Weekendi e-pood.

- Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ 2024. aasta parimad veebipoed, kõige rohkem hääli kogus Weekend.
- Foto: MARILIN LEENURM
Valida oli võimalik E-kaubanduse Liidu liikmeks olevate e-poodide vahel, kes olid end konkurssile üles seadnud. Kokku andsid oma hääle ligi 10 000 inimest ja konkursil osales üle 150 e-poe.
„Konkursi üldvõitja Weekend paistab tagasiside põhjal silma oma püsiva kasutajamugavusega – tarbijale läheb korda, et võib näiteks kuni viis toodet midagi ette maksmata koju proovimiseks tellida. Tarbijale läheb korda kiire tarne ja kõik uuendused, mis teevad ostukogemuse mugavaks,“ kommenteeris konkursi korraldaja Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.„Esikoha pälvinud Weekend sai 1554 häält, mis on koguni kaks korda rohkem kui pingereas järgmiseks tulnul.“
Iga inimene sai hääle anda vaid korra ning otsustada, millise parameetri alusel langetab valiku – kas näiteks klienditeeninduse, ostukorvi selguse, otsimootori toimivuse, kiire tarne, soodsate hindade, meeldiva disaini, tagastusprotsessi lihtsuse või millegi muu järgi. „ Kutsusime hääletamisel kuulama oma sisetunnet ja lähtuma sellest, kas mõni e-pood toimetab erakordselt kiirelt, on meeldiva teeninduse, kasutajamugavuse, vastutulelikkuse, heade hindade või klienditeenindusega,“ lisas Väät. Võitjad valiti 13 eri kategoorias ja kuulutati eile õhtul välja e-kaubanduse suurejoonelisel galal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.