• 22.03.24, 10:10

Eestlased valisid Rimi kõige jätkusuutlikumaks brändiks

Euroopa suurim sõltumatu brändiuuring jätkusuutlikkuse valdkonnas valis esmakordselt Rimi Eesti kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks.
Rimi lettidelt leiab ainult kestlikku kala ja seni ei käitu samal moel mitte ükski teine Eesti jaekett.
  • Rimi lettidelt leiab ainult kestlikku kala ja seni ei käitu samal moel mitte ükski teine Eesti jaekett. Foto: @e_rasmus
Sama tiitli pälvis ka Rimi Läti. Rootsi ettevõte SB Insight viis uuringu läbi kaheksas riigis, milles osales üle 80 000 inimese ja hinnati rohkem kui 1600 ettevõtet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele