• 22.03.24, 10:10

Eestlased valisid Rimi kõige jätkusuutlikumaks brändiks

Euroopa suurim sõltumatu brändiuuring jätkusuutlikkuse valdkonnas valis esmakordselt Rimi Eesti kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks.
Rimi lettidelt leiab ainult kestlikku kala ja seni ei käitu samal moel mitte ükski teine Eesti jaekett.
  • Rimi lettidelt leiab ainult kestlikku kala ja seni ei käitu samal moel mitte ükski teine Eesti jaekett.
  • Foto: @e_rasmus
Sama tiitli pälvis ka Rimi Läti. Rootsi ettevõte SB Insight viis uuringu läbi kaheksas riigis, milles osales üle 80 000 inimese ja hinnati rohkem kui 1600 ettevõtet.

Seotud lood

Uudised
  • 21.03.24, 10:40
Kliendid jätavad rohetooteid rohkem poeriiulitesse
Inimesed hoiavad kokku ja jätavad tavatoodetest tihti kallimad “rohelised” tooted pigem poeriiulisse, selgus Kantar Emori uuringust.
Uudised
  • 29.02.24, 15:35
Rimi võttis müüki 3D-prinditud taimse “kala”
Rimi Eesti Food AS võttis esmakordselt müüki 3D-prinditud “kala”, mis on valmistatud hernevalgust.
Uudised
  • 14.03.24, 08:30
Orkla on esimene, kes on järgmine? Uudne kliimamõju märgis aitab poes valida
Lisatud galerii!
Orkla Eesti võttis esimese Eesti toidutootjana kasutusele kliimamõju valgusfoori, et seeläbi tarbijaid keskkonnasõbralikemaid toitumisvalikuid panna tegema. Meeleolukal brunchil kostitati külalisi muuhugas ka spetsialistide nõuannetega.
Uudised
  • 18.04.23, 11:52
62% Eesti tarbijatest on keskkonna pärast mures
Eesti edukus roheleppe eesmärkide saavutamisel sõltub suurel määral ka põllumajanduse ja toiduainetööstuse kestlikust toimimisest. Tarbijate ootused on selles osas kõrged – 62% Eesti tarbijatest on keskkonna pärast mures ning tootjate jätkusuutlikud väärtused muutuvad nende jaoks aina olulisemaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele