• 24.10.24, 11:39

Protestiaktsioonis “Jätku leiba!” seiskub töö söögikohtades ja hotellides üle terve Eesti

Protesti eesmärgil toimub Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu eestvedamisel aktsioon “Jätku leiba!”, mille raames peatub 31. oktoobril kell 12.30-12.40 märgiliseks hetkeks töö kohvikutes, restoranides ja majutusasutustes üle Eesti ning sektor tuleb külastajate ette protestiseisakuks.
Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla
  • Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla
  • Foto: Andres Kralla
Viimaste aastate kriisides raskelt pihta saanud külalislahkussektor kasutab heasoovi “Jätku leiba!” nii inimeste heaolu olulisuse toonitamiseks kui tähelepanu juhtimiseks valitsuse liialt jõulisele maksupoliitikale.

Seotud lood

Uudised
  • 28.08.24, 11:52
Tippkokk sulgeb pagariäri: „Inimesed ei ole valmis maksma 3 eurot piruka eest, mille omahind on juba 6 eurot“
KOGU Resto ja Pagari pagaritöökoda läheb peagi hingusele, kinnitas äri kaasomanik ja brändikokk Pavel Gurjanov. „See on äri ümberstruktureerimine, et keskenduda sellele, mis paremini välja tuleb.“
Saated
  • 30.09.24, 17:46
Restoranide omanik: hea meel, et saame pakkuda töötajatele väärilist palka
Restoranide Lee ja Lore Bistroo asutaja Kristjan Peäske rääkis, et olenemata keerulisest ajast suutnud oma töötajate reaalpalka kasvatada 10 protsenti.
Uudised
  • 14.10.24, 14:05
Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest
Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
Uudised
  • 08.04.24, 09:07
Väljakutseterohkel ajal uut restorani avav ärimees: julge hundi rind on rasvane
Noblessneris avab hoolimata keerukast majandusolukorrast juba käesoleval nädalal uksed Uma Restoran, mille omanikud on kogenud restoraniärimehed Kristjan Peäske ja Janno Lepik.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele