• 29.04.25, 10:07

Jaekaubanduse müügimaht tegi märtsis tõusu

Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2025. aasta märtsis 879 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes müügimaht 2%.
Rahvas ostlemas
  • Rahvas ostlemas
  • Foto: Andres Haabu
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak tõi välja, et märtsis mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügimahu kasvu mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted ja tööstuskaupade kauplused. „Teisalt kiirenes toidukaupade kaupluste müügimahu vähenemine märtsis veelgi, kahanedes eelmise aasta sama kuuga võrreldes 7%,“ lisas Pihlak.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 10:49
AI muudab küll jaekaubandust, kuid inimesi see ei asenda
Tehisintellekti kiire areng ei tähenda aga, et jaekaubandus muutub täielikult masinate juhitavaks, rääkis Prisma Peremarketi juhatuse liige Ilkka Alarotu.
Uudised
  • 11.02.25, 11:41
Ökonomist: jaekaubandus on hetkel Eesti majanduse nõrgim lüli
2024. aasta tõi Eesti majandusele peale pikka langust väikeseid taastumise märke. On majandussektorieid, kes teeevad sel aastal suure tõusu ning on ka neid, sektoreid, kus taastumine võtab pisut aega.
Uudised
  • 06.03.25, 12:14
Kaubanduse brutopalk kasvas aastaga 7,3%
Statistikaameti andmetel oli 2024. aasta IV kvartali keskmine kaubanduse brutokuupalk 1775 eurot, mis on 7,3% kõrgem kui 2023. aasta IV kvartalis. Sektorite keskmine brutokuupalk 2023. aasta IV kvartalis oli 2062 eurot, kasvades aastaga 8,3%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele