• 30.04.25, 14:47

McDonalds avas Lõunakeskuses uuendatud restorani

Tartu Lõunakeskuses avas uksed renoveeritud McDonaldsi restoran. Üle 300 000 euro suurune uuenduskuur tõi kaasa ka töötajatele paremad töötingimused.
Lõunakeskuse McDonalds sai uuenduskuuri
  • Lõunakeskuse McDonalds sai uuenduskuuri
  • Foto: Jan Henrik Pärnik
Renoveeritud restoran võtab enda alla nüüd 560 ruutmeetrit ning 89 istekohta.

Seotud lood

Uudised
  • 07.04.25, 13:50
Vaata, millised kaubanduse ja HoReCa juhid esitati aasta parima juhi konkursile!
Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest ärivaldkondadest, neist 21 kandidaati kuuluvad kaubanduse ja HoReCa sektoritesse.
Uudised
  • 17.03.25, 11:17
Horeca sektori kindlustunne vähenes veelgi
Möödunud aasta ei olnud Horeca sektori ettevõtete jaoks erilsielt edukas – oma rolli mängisid siin vähenenud sisetarbimine ja käibemaksumäärade tõus Eestis ja Leedus.
Uudised
  • 13.02.25, 12:44
Killu Maidla: täna on HoReCa sektoril hea maine, kuid mitte kauaks
Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu endine juht Killu Maidla selgitas, et täna on kogu sektoril väga hea maine, kuid kui ettevõtted töötavad ellujäämisrežiimil ja investeeringuteks raha ei ole, ei kesta hea maine kaua.
TOP
  • 21.02.25, 14:16
Gaselli TOP 352 | Vaata, kes kaubandusest ja HoReCast tegid kõige rajuma kasvu!
Tänavuses kõige kiiremini kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOP-is oli 1300 ettevõtte hulgas 352 kaubanduse ja HoReCa ettevõtet, kes tegid möödunud aastal kõige kiiremad ja vihasemad tulemused.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele