• 24.01.17, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaeketis müüvad sinu kaupa kõige tõhusamalt need võtted

Noppisin 20. jaanuaril toimunud konverentsilt „Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele“ mõned ideed, mida saaks iga müügiinimene kohe rakendada, et oma tooteid jaeketis parmini müüa. Kui Sul on lisaks häid konkreetseid soovitusi, siis lisa kommentaaridesse.
Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele moderaator ja korraldaja Aira Tammemäe
  • Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele moderaator ja korraldaja Aira Tammemäe Foto: Villy Paimets
Tule kuulama!
Kuues jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar "Kuidas jaekettidega edukalt koostööd teha?" toimub 28. märtsil Apollo Kinos Mustamäel. 
Laval on viie suurema jaeketi ostudirektorid ning esmakordselt ka Circle K, Olerexi ja R-Kioski sisseostjad. 
Jaeketid reeglina lubavad Sul tasuta müügisaalis oma toodet tutvustada!
Näiteks Hortese turundusjuht Manuela soovitas tulla ise nende teenindussaali kohale ja rääkida oma tootest otse klientidele. Nad on valmis ka spetsiaalselt infot levitama. Ka Rimi ja Selveri ostudirektorid kinnitasid, et nad lubavad sul müügisaalis ise müüa. Uue toote puhul on see väga tõhus ning annab lisaks vahetu tagasiside tarbijalt. See ei maksa midagi, pelgalt aeg, aga see on müügiaeg!
Kirjuta jaeketi kliendilehes ja sotsiaalmeedias avaldamiseks lugusid
Turundusinimesed on pidevalt otsimas lugusid, mis võiksid nende klientidele huvitavad olla. See ei tohi siiski olla reklaam. Pigem lood, mida saaks teie tootest valmistada, kuidas kasutada, mõni tore juhtum või näide, soovitused jne. Ka uudised on loomulikult teretulnud. Siin ongi oluline vahet teha, et Sinu artikkel ei mõjuks reklaamina vaid annaks lugejale mingi konkreetse väärtuse. Vajadusel otsi abi professionaaletelt kirjutajatelt, kuid hea ja odavam on ikka ise teha.
Jaeketiga esmase kontakti loomiseks kasuta soovitajaid!
Kui oled näiteks väiketootja, siis uuri, kas mõnes teises tootegrupis on mõnel uuel tulijal hästi läinud ning võta temaga ühendust. Esiteks oskab ta sulle nõu anda oma kogemuse baasil ja teiseks võib ta olla nõus sind jaeketi ostujuhiga kohtumisele kaasa võtma, et saaksid lihtsalt õige inimesega tuttavaks. Aga hoidu soovitaja heatahtlikkuse ärakasutamisest. Müüa tuleb sul oma toodet ikka ise.
Ära piirdu ainult ostujuhiga!
Kui Sinu toode on juba jaeketis müügis, siis tuleb Sul endal maksimaalselt aega ja ideid panustada, et kliendid ka sinu kaupa märkaksid ja ostaksid. Kui jääd pelgalt jaeketile lootma, siis ära pärast süüdista, kui sinu toode ei müü ja läheb sortimendist välja. Sinu jaoks on olulised partnerid ja infoallikad: lõpptarbijad müügisaalid; kaupluse müüjad; jaeketi turundusinimesed; lao ja logistika eest vastutajad jne. Lehe Pruulikoja juht Gristel tõi näite, et tema käis alguses isiklikult sortimendi väljapanekut jälgimas ja tõi kaupluse laost kauba riiulisse.
Järgmine konverents "Müügi Edulood: finants&kindlustus" toimub 14. veebruaril, lähemalt loe SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele