13. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teeninduskoolitaja annab nõu, kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks

Elina Vamper
Foto: Eiko Kink
28. märtsil toimuval targasti juhitud teeninduse koolitusel annab teeninduskonsultant Elina Vamper nõu, kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks. Novembris toimunud koolitust hindasid osalejad kõrgelt.

Teeninduskonsultanti ja -koolitaja Elina Vamperi sõnul on pikaajalises perspektiivis majanduslikult edukamad need ettevõtted, kus klienditeenindus ületab järjepidevalt klientide ootusi. Kuna see mõjutab otseselt müügitehingu suurust ning määrab, kas ja kui palju olemasolevad kliendid tulevikus teenuse juurde tagasi tulevad.

Koolitusel keskendub Vamper neljale valdkonnale (värbamine, koolitused, motivatsioonisüsteem ja siseõhkkond), mis  mõjutavad teenindust võrdselt ning vajavad ettevõtetel ka võrdselt tähelepanu, et klienditeenindusest oleks müügi mõjutamisel reaalselt kasu.

Koolitus on mõeldud eelkõige teenindusettevõtete tegevjuhid, teenindusjuhid, kaupluste juhatajad ja kõik, kes soovivad tõsta klienditeeninduse kvaliteeti ja seeläbi ettevõtte tulemuslikkust.

Teenindust tuleks vaadelda kui strateegilist protsessi, sest suurepärane klienditeenindus tagab suurema tõenäosusega ettevõtte tulemuslikkuse. Teeninduse kvaliteedi tagamine ja tõstmine saab alguse teenindusettevõtete juhtidest, kes panevad paika ettevõtte fookuse ja eesmärgid ning algatavad muudatusi.

Eelmisel koolitusel osalejad said inspiratsiooni ning võtsid enda tööplaani värbamise efektiivsemaks muutmise, siseõhkkonna meeldivamaks muutmise, pideva tagasiside andmise, klienditeeninduse arendamise jne.

Koolitusel osalejad kirjutasid tagasisidesse:

Mõtteid andis palju, ehk ka seetõttu, et teema on väga põletav. Tekitab ära tegemise tahet.Hea koolitus. Oli tuttavat ja uut.Sain väga palju häid ideid. Oleks võinud tund kauem minna, et ei oleks kiirustamist.Oleks soovinud rohkem tööriistu, mida töös kasutada, näiteks kuidas ikka mõõta tiimitööd.

Koolitaja kohta kirjutati:

Tubli, igati oma teemat tundev ja praktilist kogemust omav koolitaja!Hea energia ja positiivne õhkkondTeadlik teemast. Oskuslik teema ülesehitus.

Kaubandus.ee ja Äripäeva Akadeemia korraldatud koolitus „Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks?“ toimub 28. märtsil 2018. Tutvu koolituse täieliku programmiga SIIN ning registreeru kohe! 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757