Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Üürileandjad, aeg on vaadata korra kaupmeeste vaatevinklist
Üürileandjad vaatavad keskuste lahtiolekuaega enda vaatevinklist, kuid kaupmehed vaatavad sellele hoopis teise nurga alt, ütles Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik.
Tal on hea meel, et taaskord on leidnud kajastust 2016. aastal Kaubanduse Aastakongressil tõstatatud teema, et keskused peavad olema avatud lühendatud ajal ja pühapäeval võimaluse korral kinni.
Täna on mõistlikud lahtiolekuajad väga selgelt kujunemas kaubanduskeskuste konkurentsieelisteks rentnike ja nende töötajate silmis. Sellega tuleb kõigil kaubanduspindade omanikel arvestada. Kaubamaja Grupi juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul täisseistud töötunnid ei innusta kedagi.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits rääkis, et eriolukorra järgselt lühendasid nad pühapäevast keskuse lahtiolekuaega ning tõenäoliselt nad selle ka sedasi jätavad.
Pro Optika kauplusi opereeriv OptiPro juhatuse liige Bruno Lauri rääkis, et kaupluste külastatavust ja oste analüüsides on näha, et viimased avamistunnid olid kahjumlikud juba enne kriisi. Ta usub, et praegu on õige aeg mõelda sellele, kui kaua kauplusi oleks mõistlik keskustes lahti hoida.
Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma toob välja kolm põhjust, miks kaubanduskeskustes võiks kaupluste lahtioleku aegu lühendada ning miks teha seda praegu mitte hiljem.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.