• 23.03.21, 17:00

Ebaausate kauplemisvõtete ohjamiseks lisandub uusi nõudeid

E-kaubandus ja digitaalsed võimalused on kiirelt arenenud, COVID-19 levikust tingitud piirangud füüsilisele kauplemisele on sellele veelgi hoogu andnud. Areng on toonud kaasa ka uusi kauplemisvõtteid, mistõttu on omakorda vaja ajakohastada ka tarbijat ja ausat kaubandust kaitsvaid norme.
Ingeri-Helena Kakko ja Imbi Jürgen
  • Ingeri-Helena Kakko ja Imbi Jürgen
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis ongi lähtuvalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiivist 2019/2161 äsja valminud tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu, millega eelkõige laiendatakse veebikauplejate kohustusi e-kaubanduse suurema läbipaistvuse tagamiseks. Direktiivi ülevõtmiseks tuleb teha muudatusi ka võlaõigusseaduses, kuid vastavat eelnõu pole hetkel veel avaldatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele