• 23.03.21, 17:00

Ebaausate kauplemisvõtete ohjamiseks lisandub uusi nõudeid

E-kaubandus ja digitaalsed võimalused on kiirelt arenenud, COVID-19 levikust tingitud piirangud füüsilisele kauplemisele on sellele veelgi hoogu andnud. Areng on toonud kaasa ka uusi kauplemisvõtteid, mistõttu on omakorda vaja ajakohastada ka tarbijat ja ausat kaubandust kaitsvaid norme.
Ingeri-Helena Kakko ja Imbi Jürgen
  • Ingeri-Helena Kakko ja Imbi Jürgen
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis ongi lähtuvalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiivist 2019/2161 äsja valminud tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu, millega eelkõige laiendatakse veebikauplejate kohustusi e-kaubanduse suurema läbipaistvuse tagamiseks. Direktiivi ülevõtmiseks tuleb teha muudatusi ka võlaõigusseaduses, kuid vastavat eelnõu pole hetkel veel avaldatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele