Autor: Kristina Madisson-Laht • 17. märts 2021

DIVE Eesti tegevjuht: teenindus algab enne kokkupuudet kliendiga

Ostlemine ei tähenda enam ammu füüsilist poekülastust, järjest enam on sellesse kaasatud ka erinevad digikanalid. DIVE Eesti tegevjuhi Marilyn Uleksini sõnul algab kõik klienditeekonna kaardistamisest. Positiivse kasutajakogemuse puhul on oluline digikanalite teeninduskvaliteet, millesse ettevõtted saavad igati panustada.
DIVE Eesti tegevjuht Marilyn Uleksin.
Foto: Erakogu.

“Digikanalite puhul on oluline, et klient saaks paljuski ise teenindatud. Inimesed pöörduvad e-kanalites enamasti probleemide ilmnemise korral. Kanalite paljusus on hea, aga kui need ei ole piisavalt arendatud, siis see tekitab segadust,” rääkis DIVE Eesti tegevjuht Marilyn Uleksin märtsis toimunud Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil hiljuti juhuvalimiga korraldatud kasutajakogemuse ja kliendikesksuse uuringust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700