Autor: Kristina Madisson-Laht • 17. märts 2021

DIVE Eesti tegevjuht: teenindus algab enne kokkupuudet kliendiga

Ostlemine ei tähenda enam ammu füüsilist poekülastust, järjest enam on sellesse kaasatud ka erinevad digikanalid. DIVE Eesti tegevjuhi Marilyn Uleksini sõnul algab kõik klienditeekonna kaardistamisest. Positiivse kasutajakogemuse puhul on oluline digikanalite teeninduskvaliteet, millesse ettevõtted saavad igati panustada.
DIVE Eesti tegevjuht Marilyn Uleksin.
Foto: Erakogu.

“Digikanalite puhul on oluline, et klient saaks paljuski ise teenindatud. Inimesed pöörduvad e-kanalites enamasti probleemide ilmnemise korral. Kanalite paljusus on hea, aga kui need ei ole piisavalt arendatud, siis see tekitab segadust,” rääkis DIVE Eesti tegevjuht Marilyn Uleksin märtsis toimunud Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil hiljuti juhuvalimiga korraldatud kasutajakogemuse ja kliendikesksuse uuringust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757