Autor: Kaubandus.ee • 25. jaanuar 2023

Ligi pooled teenindajad on kogenud klientide poolset kiusu

Circle K viis eelmise aasta lõpus oma töötajate seas läbi uuringu, kust selgus, et väga paljud teenindustöötajad puutuvad kokku klientide poolse kiusamisega. Koguni 42,3% Eesti töötajatest tõi välja, et on kogenud klientide poolt kohatut käitumist.
Foto: Liis Treimann

Circle K Eesti personalijuht Piret Kask nentis, et viimaste aastate kriisid on teenindussektori kiusamisprobleemi julgemalt esile toonud. „Ajal, mil enamus inimesed kolisid kodukontoritesse, käisid kaubandussektori töötajad jätkuvalt igapäevaselt tööl. Tekkis olukord, kus ainsaks inimkontaktiks võiski olla kodukaupluse teenindaja, kellest kahjuks sai tihti ka inimeste valu väljaelamise koht,“ rääkis Kask. Ta lisas, et ka täna on ühiskonnas palju kirgi seoses Ukraina sõja ja hinnatõusuga ning kahjuks elatakse ka neid tundeid teenindajate peal välja.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700