• 14.11.24, 09:32

Noored kasutavad meelsamini mobiilse rahakoti teenused

SEB kolmes Balti riigis esmakordselt läbi viidud e-kaubanduse uuringust selgus, et 43% Eesti elanikest ostleb internetis igakuiselt.
Noored kasutavad meelsamini mobiilse rahakoti teenused
E-ostlemise suurimaks motivaatoriks on kõigis Balti riikides mugavus ja ajasääst, kusjuures nooremaid motiveerib internetis ostlema eakamatest märksa enam ka suurem kaupade valik.

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.24, 17:23
Zalando müügitulemused kasvavad ja jätkab investeerimist tehnoloogiasse
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Saated
  • 29.10.24, 14:48
Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Uudised
  • 01.10.24, 16:28
Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele