• 05.08.22, 10:11

Mööblimüüja: Ühele meeldib selline IKEA masstoodang ja teine otsib veidi isikupärasemat kaupa

Aatriumi sisustuskaubamaja tegevjuhi Liina Kivimägi sõnul said nemad IKEA e-poe avamisega endale juba kinnituse, et inimestel on erinevad maitsed. Rootsi mööblifirma IKEA avab oma esimese Eesti poe veel sel kuul, kohalike mööblimüüjate arvates uue tulija poel turule suurt mõju pole, sest väljastuspunkt siin juba tegutseb.
Mööblimüüja: Ühele meeldib selline IKEA masstoodang ja teine otsib veidi isikupärasemat kaupa
Home4you, Garden4you ja Office4you kaubamärki esindav ettevõtte Evelekti juhatuse liikme Jüri Zoova sõnul võib IKEA poe avamine turgu mõjutada küll. Mõju ei pruugi aga üldse suureks kujuneda. Zoova sõnul tuleks meeles pidada, et IKEA on suure turujõuga ettevõtte.

Seotud lood

Uudised
  • 06.05.22, 16:48
Mida oodata suve lõpus avatavast IKEA Tallinna poest?
2019. aastal avas Rootsi mööbliettevõte IKEA Eestis e-poe ning Tallinna tellimis- ja väljastuspunkti. Selle suve lõpus avatakse Kurnas ligi 30 tuhande ruutmeetri suurune IKEA pood.
Uudised
  • 22.03.22, 16:01
Esimesed vihjed: milline saab olema IKEA Eesti kaupluse kontseptsioon?
IKEA Eesti turu juht Christian Schneider annab ülevaate sellest, kui kaugel kaupluse töödega hetkel ollakse, ning milline kontseptsioon saab olema IKEA Eesti kauplusel.
Uudised
  • 25.02.22, 13:56
IKEA kasvatas Eestis kõvasti käivet ja kasumit
Runikon Retaili majandusaasta aruandest selgub, et IKEA Eesti möödunud aastat iseloomustab märkimisväärne käibe- ja kasumi kasv, mida põhjustas peamiselt COVID-19 viiruse levikust tingitud piirangud, mille tõttu said inimesed oluliselt vähem reisida.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele