• 06.05.25, 10:52

Veerand sajandit Apollos sai läbi. "Lahkumises intriigi pole“

Apollo Grupi juhatuse liige Mauri Dorbek otsustas pärast 24 aastat ettevõttest lahkuda, et keerata elus uus lehekülg. Dorbeki sõnul ei olnud lahkumise taga intriige, vaid pikemalt küpsenud arusaam, et ta ei ole valmis taas aastaid samas rütmis jätkama.
Apollo Grupi endine juhatuse liige Mauri Dorbek
  • Apollo Grupi endine juhatuse liige Mauri Dorbek
  • Foto: Raul Mee
Apollo Grupi endine juhatuse liige Mauri Dorbek selgitas, et on olnud üle 24 aasta olnud ettevõttega seotud. “See on väga pikalt oldud aeg ning me elame vaid ühe korra, aega tagasi keerata ei saa. Tundsin, et oleks aeg keerata uus lehekülg,” rääkis Dorbek ning selgitas, et soov lahkuda oli juba pikemat aega ning mingeid intriige lahkumisest ei tasu.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.25, 09:47
Apollo kauplused said uue tegevjuhi
Märtsi alguses sai Apollo Kaupluste uueks juhiks Kristi Juhandi, kellel on pikaajaline kogemus Tele2-s, kus ta täitis erinevaid juhtivaid rolle.
Uudised
  • 27.11.24, 10:29
Pikaaegne Apollo Kaupluste juht lahkus ametist
Möödunud nädalal lahkus ametist Apollo Kaupluste pikaaegne tegevjuht Eha Pank, kes täitis juhi rolli ettevõttes 6 aastat, kuid erinevaid rolle kokku 15 aastat. Uue juhi otsingud täna alles käivad.
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Apollo Group, mis kuulub Margus Linnamäe suurosalusega MM Grupile, jätkab endiselt märkimisväärses kahjumis.
Uudised
  • 18.10.24, 14:11
Viimane Forus Cinemas kino müüdi Linnamäele
Ettevõtja Kristjan Kongo müüs suurettevõtja Margus Linnamäe firmale MM Grupp viimase osa Eesti Forum Cinemasest, mis tähendab, et sündinud on tehing, mille konkurentsiamet mõni aasta tagasi ära keelas.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele