2022. aastal kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis, Eestis 28%, Lätis 30,3% ja Leedus 30,4%. Võrrelduna 2021. aastaga on müügikasv hüppeline (2021: Eesti 13%, Läti 8,5% ja Leedu 14%).
Hesburger saadab küpsetusõli Nestele autokütuse tootmiseks
Toitlustuskett Hesburger kogus kümne kuuga Eesti, Läti ja Leedu restoranidest kokku 147 800 liitrit kasutatud küpsetusõli ja rasvu ning loovutab need ümbertöötlemiseks Nestele, kellega koos rakendub ringmajandusalane koostöö.
Hesburger kasvatas möödunud aastal müüki kõigis kolmes Balti riigis
2021. aastal kasvas Eestis Hesburgeri restoraniketi müük võrreldes ülemöödunud aasta sama perioodiga 13%. Lätis kasvas müük 8,5% ja Leedus 14%.
Selgus Eesti populaarseim kiirtoidukoht
Socio Uuringukeskuse värskest ülevaatest selgub, et kiirtoiduturul käib küll tihe võitlus, aga esikolmik püsib vaatamata koroona-aasta turbulentsile muutumatuna.
Koroona-aasta lõi segi ka kiirtoiduturu esikolmiku
Konkurentsitihedas kiirtoitlustuse sektoris on palju tegijaid, kuid esikolmik on seni aastaid püsinud muutumatuna. Kõige suurema spontaanse tuntusega kiirtoidubrändideks on juba mitmendat aastat järjest Hesburger (84%) ja McDonalds (82%), uute turuletulijatena lisandusid siia KFC ja Burger King (32-34%). Möödunud aastal kolmandat kohta jaganud Subway langes viiendaks (18%).
Hesburgeri müük Eestis jäi miinusesse
Baltimaade ja Soome kiirtoidurestoranide keti Hesburgeri müük ulatus Eestis eelmisel aastal 27 miljoni euroni, olles 4,68% madalam võrreldes möödunud aastaga.