Uuring: enamus Eesti inimesi plaanib enda jõulukingid osta kaubanduskeskustest
Uuringust selgub, et kaubanduskeskused on hoolimata e-kaubanduse võidukäigust inimeste südames, olles kõige populaarsemaks kohaks kust inimesed jõulukinke osta plaanivad. Neid plaanib jõuluperioodil külastada 58% uuringule vastanutest.
Käsitööturgudelt loodab kinke leida 13% vastanutest ning sotsiaalsete ettevõtete poole vaatab 4% vastanutest. Foto: Pexels.com
Citadele tellitud uuringus said vastajad valida ka mitu vastusevarianti. Eesti e-poodidest plaanib kinke osta 43% uuringule vastanutest ning välismaa platvormidelt 24% vastanutest. Käsitööturgudelt loodab kinke leida 13% vastanutest ning sotsiaalsete ettevõtete poole vaatab 4% vastanutest.
SEB korraldatud uuringust selgub, et 67% eestimaalastest plaanib jõuludele kulutada sama palju kui aasta varem. Kaks kolmandikku vastanutest kulutab kingitustele kuni 200 eurot.
SEB korraldatud uuringust selgus, et 50% Eestis elavatest inimestest leiab, et endale mitte nii suurt rõõmu toova pühadekingituse edasikinkimine on jätkusuutlik valik. Sama arvas 35% Lätis ja 32% Leedus elavatest uuringus osalenud inimestest.
Uuringust selgub, et suurem osa inimesi plaanib kingitusi osta 101-200 euro eest. Lisaks nähtub uuringust, et sissetulekute kasvuga ei tõuse kingitustele kulutatav summa.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.